Starship potato-water

Igår (18e nov.) Mötte vi våra kära norskor som efter en hård månads kung fu träning lämnade sin dojo för att åka till Nepal stannade i Shanghai en natt som mellanlandning, jag reserverade platser åt dom på vårat hostell och där syntes vi vid middagstid. Vid tretiden var det dags för Jakob att bege sig till flygplatsen med världens snabbaste tåg, dock maxade inte tåget med sina 450 km/h så Jakob fick nöja sig med ynka 300 km/h. Vi tog en sista måltid med Jakob och vi hade sällskap av Sol, Cathrine och deras roommates Michelle och Sarah. En eftermiddag gick åt att sörja våran förlorade trio men ännu ett gäng latinskor torkade våra tårar med deras umgänge! De var 5 brudar som hade varit och tävlat VM i rullskridskodans i Shanghai av alla sporter, vi samlade ihop vårat gäng som nu bestod av 10 resande och käkade på en restaurang på hörnet. Värden var riktigt tacksam över att jag tog min flock till hans crib och vi avnjöt en middag på 18 kr/person! Vi hällde i oss våran tsingtao och kollade på skylinen runt midnatt innan vi traskade tillbaka till hostellet och tog upp ölandet igen!
Jag saknar bilder från kvällen men det var koseligt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Takk for en koselig kveld! haapes aa treffe igjen en dag i sverige eller norge eller ett annet sted. kos dere videre!

Svar: Det gör vi säkert :) hoppas ni har det bra i Tibet!!
Axelinho

2013-11-23 @ 09:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0