Dat ass!

Tja bloggen! En FET helg i Katrineholm har nått sitt slut och nu sitter jag här och taggar för att dra upp jobba på gamla goa Volvo igen.
 
Även om helgen varit fylld av Volley, gött sällskap och fine bootys tänker jag lägga krut åt vardagshjältarna jag har stött på denna helgen. Det började med att jag tog bilen in till stan och tänkte ställa den på macken eftersom att jag var laddad med packning orkade jag inget annat. Väl där sa kassörskan på 7eleven att hon skulle be dom att bara ge mig 1 böter, den kan jag ta tänkte jag. Men med min silvertunga lyckades jag få henne att ändra sig, eller är jag bara charmig kanske :ppPPp
Hursomhelst! Fröken M på shell/7-11 <3
 
De andra hjältarna finner vi vid Vågmästareplatsen, när min gaspedal plötsligt lossnar från gasvajjern och jag står först i kön korsningen är det inte roligt! Jag har dock Akbars Chark till höger om mig, jag springer in och frågar om jag kan låna telefon för bärgning(min telefon var död efter hemresans bildunkadunk). Jag får hjälp att flytta bilen till deras parkering och väl där visar jag var problemet sitter, det var inte så svårt att fixa ändå så en av gubbarna gjorde en insats och jag kunda segla vidare igen. Mycket hjälpsamma brushes här och gött kött luktade det därinne också :)
Mycket creds till cyklisten som stannade och puttade på också!
 
Volleybollen gick inte särskilt bra heller, tufft motstånd, men vi slaktade sista matchen och kom inte sist iallafall!
Invigningen!
Sista matchen, synd att man inte har riktig kamera... Men kommer nog komma upp bilder på hemsidan efteråt som jag kan sno :)
 
Här presenteras också vinnaren av Bästa Bajjan 2013!
Grattis nummer 7!!!
SNART MÅNDAG GRABBAR :D!!
 

Kommentarer
Postat av: Din GL

Ackswell, tänk på att man aldrig ska förutsätta att utsidan är den samma som insidan. Akbar levererar det bästa köttet i Gbg just nu, dock inget grisigt, men vem kan förakta nöt& lammkött? :D

Svar: Ja, men en bajja är alltid en bajja. oavsett insidor ;D Det är vi köttätare som ger ordet djurälskare rätt innebörd!
Axelinho

2013-05-15 @ 21:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0