STÖTEN13

Yo! Efter att ha suttit hemma en vecka utan jobb och var ovetande om när jag skulle jobba nästa gång bestämde jag mig för att kräla ur min håla och hänga på en spontanresa till Stöten med lite familj och vänner! Stugan var hyrd av min lillasysters mamma Helenas nya kille Anders, riktigt fint hus med det mesta man kunde önska sig. Vi slukade goda middagar och ölen var kall, känns gött att bli bortskämd ibland :)
 
Här kommer lite bilder på boendet, både dåliga vinklar och iphonen dämpar den mäktiga, lugna och trygga känslan som detta huset gav.
Jag blev lite matförgiftad (troligtvis) och spenderade en dag hemma...
Dock fanns ju 3D teve som kunde avnjutas!
Jag blev till och med bortskämd med strålande sol, en go altan med utsikt över backen, cigarrer och viner.
Från altan bilden kanske det ser ut som att vi har långt till backarna men vi kunde sätta på oss skidorna precis utanför huset och glida till pisten :)
 
Här har vi storasyster, lillasyster och jag!
 Tack alla som medverkade på den lilla utflykten till Stöten!
Fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0