Spontanresa!!

YO! Jag bestämde mig i helgen för att åka med till Stöten med ett gött blandat gäng och ta vara på den sista snön! Så imorgon bär det av vid 12-tiden :) hell yeah
 
Denna helgen har jag även fått besök av massa släktingar från Finland för lite gemensamt påsk och födelsedagsfirande! Jag begriper inte finska men jag kan nicka och le, och se trevlig ut i vilket fall... 
FULLT DRAG! Vet jag inte riktigt... men det är såhär det blir med finnar!
 
Jag, Syrran och Sara på Queenshead kvällen innan yeahyeahyeah
 
Efter släktmiddagen på lördagen blev det iallafall lite öl, vin och bowling med kusingänget!
(jag vann :ppPPpP)
Finska visdomsord:
Kuka helvetti piilotettu vinen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0