Barnkalarre!

Tja Bloggen.
 
Imorgon fyller min lillasyster Ella 9 år, men vi firade idag. På släktträffar kan tiden gå sjukt långsamt ibland, men som tur är köpte jag, Andrea och Linus en strategisk present till Ella, nämligen Lego :)
Ella blev iofs rätt pissed när jag och Andrea byggde ihop hennes lego åt henne, men hon hade ju andra saker och leka med :ppPPp
väx upp liksom hallå?                      
                                                         (Känsliga läsare varnas)
 
I lördags gjorde ostrongojsarna en utflykt/picknick eller nåt, vi åkte till Stenkullen och tog tåget till Floda, sen gick vi längs Säveån tillbaka till bilarna! Vädret var schysst mot oss men dessvärre visste jag inte att det var riktigt fint öringställe, nästa gång ska spöet med!
 
yo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brun du blev

Svar: This is not even my final form!
Axelinho

2013-05-12 @ 21:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0