Kola-Fille är stor nu!

Hej Blogg1!
 
Mycket ointeressanta saker har inträffat sedan jag uppdaterade sist men få saker har jag kunnat föreviga med ett foto! Jag börjar iallafall med att saknade Jakob äntligen är hemma igen efter sitt 5 månaders korståg till sydostasien där han förhoppningsvis satte djupa spår i lokalbefolkningarna! :)
Welkommen hem bro!
 
I fredags firades den nyblivna 20-åringen Filip, jag blev bjuden på ett härligt kalas med utgång till excet efteråt! Sjukt bra dag, blev lite mer än vad jag hade tänkt. Jag gick ju bara dit för att det var gratis mat egentligen.
Grattis Fille :D Du är verkligen unik <3
 
Idag har jag varit på loppisen i Majorna med Jakob, jag gjorde lite fynd som jag tänkte göra alla avundsjuka med genom några bilder!
1 Special Edition Starwars Triologin (4-6) i guldbox för  50:-
1 Par skor från Vans för 40:-
1 Par goa brillor som ser lite steampunkiga ut + fodral 30:-
1 Stycke hängslen 30:-
Och till sist köpte jag ett iPhone 5 skal i trä, handsmitt av en japan i flammorna av den glödande vulkanen Asahidake till min mamma på Mors dag :) 100:-
 
Hejdå då!

Kommentarer
Postat av: neger

Vadå 50 kr för trilogin?? Va va de för jävla mongo som sålde de

Svar: En stackare som var trött på livet ;D
Axelinho

2013-05-27 @ 12:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0