Disco disco, good good

  gör en miley!
 
Hej bloggen! 
Igår var vi på Nightowls försök till världens största halloween fest i Tianjin, det började med en åktur på två timmar med buss från Peking, taggade till tusen klev vi av bussen men möttes senare av en klassisk kinesisk moshpitkö till slottet som festen hölls på, min kamera dog så jag har inga bilder men jag kan nog lurka fram några ändå lite senare, utanför fanns en stor scen med dj! Det var mäktigt ställe men fruktansvärt dåligt organiserat, att få tag på en öl var som att försöka fånga en fluga med pinnar. klockan 5 på morgonen klev vi på bussen igen men var inte på vandrarhemmet förän kl 9. Då inser Jakob och Emil att vi har bokat tågbiljetterna till Xian en dag för tidigt och att tåget går 14:50 samma dag, biljetten gick inte att boka om så vi sov 2 timmar innan det var dags att traska till tågstationen! Här kan jag tillägga att våran magesjuke vän hoppade tåget helt och hållet och drar hemmåt Sverige igen. 14 timmar tågresa på ett rätt knökat tåg och vi är nu i lobbyn till vårat vandrarhem och väntar på att få ett rum vid tolvtiden! Klockan är nu 08:46 och innan vi kan få våran efterlängtade sömn ska utforska staden en snabbis!
 
peace!
 
kokar ris åt grabbarna!
 

Kommentarer
Postat av: tre norske tjejer:)

Hei! Vi fikk endelig sett på bloggen din:) så koselige bilder. Vi håper å ses igjen en dag:) og det var synd å høre om han ene som måtte tilbake til sverige. Hvem var det? Nyt resten av turen deres og kos dere masse. Hilsen Solrun, Cathrine og Eirin.

Svar: Heeej :D Andreas har lämnat oss nu, jag hoppas vi syns med! Jag vill åka till era trakter men jag kan inte alltid få som jag vill ;)
För övrigt träffade jag alldeles nyss Jonathan från tåget här i Xian! Vi bor på samma gata väldigt nära varandra, imorgon ska vi se terracotta krigarna och därefter ta oss en öl med Jonathan tänkte vi! Puss på er!!
Axelinho

2013-11-03 @ 10:58:26
Postat av: sol, cathrine og eirin.

Stakkars andreas da.. :/ så trist å høre! Men ja, sol og cathrine reiser til nepal på tirsdag og eirin blir visst bare igjen i to uker til og det er ikke så lett å få besøk her ettersom vi alltid trener. Sol og cathrine drar til shanghai først, er dere i nærheten? Så gøy med jonathan da:) han har det vel bra han også? Bildene er såå fine og det virker som dere er på ett eventyr!

Svar: Jag förstod inte riktigt allt men vi är i Shanghai iallafall tills den 18e, sen får vi se vad som händer... :) hade varit kul om ni hälsade på oss här!!
Axelinho

2013-11-12 @ 10:11:16
Postat av: Anonym

Vi tenkte vi skulle dra til shanghai den 18, så går flyet vårt den 19.nov kl 22. har dere tid til en øl eller to?:)

2013-11-13 @ 06:11:33
Postat av: Anonym

Vi tenkte vi skulle dra den 18 til shanghai, og så reiser vi den 19.nov kl 22. Men har dere tid til en øl eller to?:)

Svar: Vi har nog tid till 3 öl till och med!! Behöver ni boende, så är vårat vandrarhem helt OK :) Mingtown hiker youth hostel! Vi har facebook som fungerar med om ni vill höra av er där annars får ni kommentera på bloggen ;)
Axelinho

2013-11-13 @ 06:17:51
Postat av: sol og cathrine

Vi er i shanghai imorgen formiddag/ettermiddag. Vi kan komme til guesthousen deres:) har dere ett nummer vi kan ringe dere på? Og adressa til gjestehuset om dere kan den:)

Svar: 450号 Jiangxi Middle Road, Shanghai, Kina är adressen och telefonnummret är 021-63297887, om ni vill kan jag be dom reservera två platser i nått billigt dorm!
Axelinho

2013-11-17 @ 05:22:05
Postat av: sol og cathrine

Ja gjør det!;)

Svar: Gjort nu! Reserveringen försvinner kl 18 men det fixar la ni ;)
Axelinho

2013-11-17 @ 10:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0